بشری

ما نوکران خیمه آقای عالمیم ...

بشری

ما نوکران خیمه آقای عالمیم ...

«انى لم اخرج اشرا و لابطرا و لا مفسدا و لا ظالما و انما خرجت لطلب الاصلاح فى امة جدى(ص) ارید ان آمر بالمعروف و انهى عن المنکر»
"امام حسین علیه السلام "خطبه منی

امام علی ع :
امر به معروف کن تا از اهل معروف باشی
و با صالحان محشور شوی،
زیرا تمامیت امور نزد خدای متعال به امر به معروف ونهی از منکر است.
(من لا یحضره الفقیه ج4 ص 387)

بشری
پیوندها
سوره قرآن
روزشمار محرم عاشورا وصیت شهدا
حدیث موضوعی
۰۳ آذر۱۰:۱۵

امام سجاد (ع) در مقام درخواست عفو و رحمت الهی به درگاه خدا عرضه داشته اند: «خدایا، بر محمد و آلش درود فرست و شهوت مرا به گناه بی رغبت کن و از آزار هر مرد و زن مؤمن و مسلمان بازدار. خدایا، اگر یکی از بندگان تو به ناروا مرا آزرده و آبروی مرا به ناسزا برده و حق مرا برده و مرده و یازنده است و حق من در نزد او باقی مانده است، پس او را در ستمی که به من کرده بیامرز و از حقی که از من برده درگذر و کارهایی را که در حق من روا داشته به یادش می آور و دربارة آن رسوایش مکن؛ و این گذشت رایگان و بخشش بی دریغ مرا بی آلایش ترین صدقه و ارجمندترین بخششی گردان که تصدقکنندگان و توبه جویان به درگاه تو میبخشند؛ و در عوضِ گذشتن من از آنها، تو نیز مرا عفو کن و به ازای دعای من در حق آنها مرا ببخش تا هر کدام از ما به فضل تو سعادتمند گردیم و به نعمت تو رستگار شویم

 

 

اَللّهُمَّ اِنَّکَ تَری وَلا تُری وَ اَنْتَ بِالْمَنْظَرِ الاْعْلی وَ اِنَّ اِلَیْکَ الرُّجْعی وَالْمُنْتَهی وَ اِنَّ لَکَ الْمَماتَ وَالْمَحْیا وَ اِنَّ لَکَ الاْخِرَهَٔ وَالاُْولی.وَرَبّ اَعوذُ بَکَ اَن اَذَلَّ اَو اَخری.

خدایا تو همه را میبینی وهیچکس تورا نمیبیند وتو به منظره ای هستی که بلندتر از حد ادراک است وسیر همه به سوی توورجوع تمام خلق به پیشگاه توست وزندگانی ومرگ به دست توست وسرای آخر واول عالم از توست پروردگارا به توپناه میبرم از ذلیل وخوار شدن.

۰
بشری 313 | ۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۵

اَللّهُمَّ اِنَّکَ تَری وَلا تُری

شهوت

بیامرز

مرد و زن مؤمن

بندگان

رحمت الهی

امام سجاد (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی